EHBOY
Opgestart: 1 augustus 2017
EHBOY begon als een onderneming vanuit huis en bezorgde direct alle benodigdheden vanuit de bus aan bedrijven. Al snel bleek er ook vraag te zijn naar AED's en brandbeveiligingsproducten. Daarom werd besloten om een extra opleiding te volgen en werd EHBOY een REOB-erkend bedrijf. We zijn er trots op dat we jaar na jaar slagen voor dit certificaat. Vanwege de coronapandemie begonnen veel bedrijven via e-mail bij ons te bestellen. Door de toename van landelijke bestellingen was werken vanuit huis niet langer mogelijk. Op 1 februari 2023 zijn we daarom verhuisd naar een nieuwe locatie met een magazijn. Een maand later moesten we een extra opslagbox huren voor onze groeiende voorraad. Na een paar maanden bleek dit echter niet haalbaar en hebben we besloten een bedrijfspand te kopen, waar we naar verwachting tegen april 2024 volledig operationeel zullen zijn. Door de groei van ons bedrijf en de uitdagingen tijdens de coronapandemie is de kwaliteit en professionaliteit wel wat aangetast, en dat voelde niet goed. Daarom zijn we druk bezig met het opbouwen van een team om weer op het gewenste niveau te komen. We streven altijd naar uitmuntendheid. Met inmiddels 7 jaar ervaring, onze uitgebreide dienstverlening, hoogwaardige materialen en een goede prijs-kwaliteitverhouding blijken we een betrouwbare partner te zijn.
Boy - Eigenaar
EHBOY op gestart: 1 augustus 2017
Als oprichter en eigenaar van EHBOY, dat inmiddels is gegroeid van een eenmanszaak aan huis tot een bedrijf met een team en een mooi pand, voelt het natuurlijk fantastisch. Naast alle werkzaamheden die lange tijd volledig op mijn schouders rustten, kon ik gelukkig de nodige ontspanning vinden in mijn hobby's, zoals het deelnemen aan wedstrijden dansen (zowel ballroom als latin), karten, en ik pak graag mijn wielrenfiets of, indien mogelijk, mijn hardloopschoenen. Ik heb de afgelopen jaren veel geleerd en merk dat we nooit klaar zijn om te blijven leren. In combinatie met het team en het vertrouwen van onze klanten dat we inmiddels hebben opgebouwd, gaan we nog vele mooie en succesvolle jaren tegemoet.
Shirley - Magazijn medewerker/ Account manager
indienst: 4 maart 2024
Als accountmanager bezoek ik regelmatig bedrijven om hen te ondersteunen bij het verkrijgen van EHBO-BHV-materialen en brandveiligheidsoplossingen. Daarnaast ben ik verantwoordelijk voor de bijbehorende administratieve taken. Als assistent-magazijnmedewerker richt ik me voornamelijk op het verwerken van binnenkomende orders en zorg ik ervoor dat bestellingen gereed zijn voor verzending, met als doel ze zo snel mogelijk bij onze klanten af te leveren.
Marnix - Magazijn medewerker
Indienst: 1 maart 2023
Als magazijnmedewerker richt ik me voornamelijk op het verwerken van binnenkomende orders en zorg ik ervoor dat bestellingen gereed zijn voor verzending, met als doel om ze zo snel mogelijk bij onze klanten af te leveren.
Kyra - Administratie & magazijn medewerker
Naast mijn huidige vaste baan en hobby's, help ik indien dit uitkomt met het verwerken van bestellingen en administratieve werkzaamheden